sesungguhnya saya sangat bertuah dan beruntung sebab punyai 2 besfren dan mereka abang saya !

ak ta tao nak mulekan mukadimah ni cane . sebab ak agak tertekan n tak tertekan sebenarnye tapi ak cume nak ucapkan ribuan terima kasih kat sahabat paling ak sayang ... due due besfren ak dari skola n diorang ni la abang ak sepanjang kami kat cni .. erk tak . semenjak korang ad kat s.alam sebenarnye . sebab ak dulu yang bertapak kat cni dari ak dok sunway sampai ak menetap kat s.alam . sampai la kite sambung blaja ... n skunk ak da keje .. something bad happen last nite .. ak sampai je dari kampong da maghrib n paling bagus sebab ak sampai uma kol 1 pagi .. ape yang jadi ?? ak ta payah gtau la ye .. ape yang jadi bia kami je tau . tanpa diorang ak ta tao ape akan jadi kat ak . waktu to cume nme apis yang terlintas kat minda ak lepas kwn ak lagi sorang ta dapat nk buat pape [trans prob]. alhamdulillah apis sanggup tolong ak . sape yang ta takot kan .. da la sejuk .. sorang ... malam ... menangis ak kat situ .. lepas apis selamat ambik ak die drop ak kat mcd .n tugas die bagi kat anod plak . sebab apis da lambat g keje . die kene keje lua . ak minx maaf pis . ak susa kan ko .. banyak susakan ko .. anod sampai bawak g makan .. alhmdllh ak selamat sampai uma jugak . waktu to [sebelom apis sampai] ak pk ... kalau la 'bf' saya yang caring sangat to ad .. =.= xpe ak diam . mungkin ad sebab die ta  jawab masa ak kol .. ak cume mampu senyum .. agaknye die nak ak lari lebih jaoh kowt .. setakat kampong dekat sangat kan lari bawak diri .. ape pown terima kasih gak kat encik KS sebab tetap ad teman dari  jaoh . 




:) senyum je sepanjang masa

2 Orang Cute Cakap:

Kay Nodean said...

dorng mmg kawan yg bez.. alhamdullilah ko slamat... risau aku...

norien arshad said...

@Kay Nodean smpi bile2 diorg plg ak syg .. smpi ble2 diorg ttp besfren n abg ak ..

written by norien arshad on http://ducksepet.blogspot.com original version © 2011