:: Menghargai Sementara Masih Ada ::

semenjak bermenjak ni ak 'rajen' sangat menghapdet . bukan ta ad drama .ad . banyak . tapi drama ak ni lambat sket nak di edit . jadi ak hold je la *hakikat sebenar ak malas nak taip ape ape entry pown =__='' .. arini sebab terlalu borink dan penat mengadap lappy layan ketawe je.tegerak jap nak menaip sebarang seploh kate bagi mengisi kekosongan kat dashboard :p . lagi lagi ari cuti camni . orang laen mungkin la sakan merayap . tengok muvee kew . dating kew .tido kew . menikmati ari cuti *monday blues -__- .


ta ad bende gak ak nak taip tapi skunk ni ak sedang menikmati satu anugerah .terlalu berharga . dan wajib dihargai . sementara masih ad sebolehnye dijaga .even berat n terlalu mendadak jadi camni tapi oh dem ak ta tao nak cakap ape . siyesli ak sayang . dan sangat mengubah life ak . aktiviti ak .tapi at least ak da tau .a lot of thanx to fren yang bagi semangat n betul ak hargai sangat .perasaan ak  ?ak sendiri susa nak describe .nak cakap kat orang ape ak rase lagi la susa .cume ak leh syer pe yang ak rase dalam bentuk yang korang paham . ta semue orang rase .yang penah rase mungkin tau tapi berbeze keadaan je .kadang kadang ak hepi tapi kadang kadang ak tak . ak sedih tapi ak ta rase sedih to . ak nak nangis tapi ak ta boleh kuakan air mate . ape yang ak mampu cume diam .berfikir .tapi ape yang ak pk pown ak samar samar jugak . ak ta tau ape yang ak buat ni. bukan senang menjadi seseorang . tiap orang ad bahagian masing masing . baek ke buruk bergantung kat diri sendiri . korang ...... ak tengah menghargai sesuatu yang sangat berharga tapi dalam waktu yang singkat . :( 


saya cume nak cakap kat awak . bile awak baca entry ni 
--> saya sayang ape yang saya ad skunk ni 
-->terime kaseh sebab awak buat saya tersenyum bile ....
-->terime kaseh sebab awak jugak rase 
-->maaf saya susahkan awak
-->maaf saya serabutkan awak
-->terima kaseh ad tok saya

tapi saya nak awak bahagie . awak jangan keras kepale sangat . saya nak kite semue hepi . ape ape tok awak saya cube kuat .



apesal da tuka jiwang plak nehhh . ok stop . maken ari ak ta hapdet pape yang menggembirakan maken ak jadi beku .macam ta pandai buat ayat .adoiii .tetibe teringat member ak cakap malam tadi 

" wei jom masuk form 6 balek . teringin nak skola la "

belasah la . yang penting ak tengah senyum ni .senyum paksa >,< 





:)rambutan merah sedap makan atas pokok

0 Orang Cute Cakap:

written by norien arshad on http://ducksepet.blogspot.com original version © 2011