LUAHAN HATI SEORANG 'AKU'

sebelom ak jadikan karangan . ak nak gtau korang korang yang entry ak kali ni jiwang taw .sebab ak tujukan entry ni khas tok seseorang dan ape yang ak simpan yang ak tak mampu nak luah ..


ak lalui hari hari ak macam bese . macam yang orang laen tengok . tapi ape yang orang nampak ta semestinye same kan ? ad yang tesirat dan ad jugak yang tersurat . cume seorang 'aku' yang tau ape yang ak rase . kadang ak ketawe . kadang ak terlalu ceria . tapi tau tak yang ak akan termenung bile ak pegi dan balek dari keje ?kosong .. itu yang ak rase . kadang terisi jugak ngan 'die' . die ad .tapi kadang die tak ad. sebab die terlalu sibuk ngan keje . ak paham dan ak tau die keje . cume ak ad jugak rase tekilan . yela . kalau dulu masa mula mula rajin la jugak kol . ad la jugak text . tapi skunk . terlalu leh dikire banyak mana . tiap malam ak tunggu die kol . bagitau da balek keje . sebolehnye ak nak die update kat ak tiap masa .gtau arini buat ape .kat mane .at least curi masa sket tok kol or text tanye ak ok ke x . hepi ke x . pape je la janji tanye . bukan bererti ak mengongkong . ak ta penah kongkong . do whatever u want . as long u tau i sape . n i ta suke menunggu sebenanye . tapi ak memang seorang penunggu . ak terlalu setia menunggu . bukan la sampai ak ta tido langsung eh -__- . 

tipu la kalau ak cakap ak ta ad rase pape . jeles to ad. rasa ta sedap ati to lagi la ad . kadang nak je ak ikut die keje . nak tengok die keje . baru ak leh betul betul paham cane keje sebenar die bile die jaoh dari ak . kite tak jaoh mane pown . tapi sebab awak terlalu sibuk . balek malam . kite jarang jumpe . jarang on kol . sayang sunyi kat cni abang . abang tengok sayang ok .tapi abang yakin ke sayang ok ?abang ta penah tau bile masa sayang nanes . bile masa sayang perlukan abang .. bile masa sayang nak mengadu . bile masa sayang nak bemanje . i need ur attention abang . i know it's too hard . sebab to sayang banyak diam dan ta minx pape . sayang ta merungut . okeh tipu . ad jugak merungut . tapi ape yang sayang minx cume nak ad masa berdue . kadang akal ni terlalu jahat . kenapa ak ta dapat ape yang kakak dapat ?

abang ingat tak sayang penah tunjuk BearB . sayang gtau abang bile ad pape sayang akan cakap ngan bearB kan... kalau la bearB to besar . nak je soh die peluk bia aman sket ati ak ni .. bia ak ta nanes lagi . bia ak kuat . bia ak rase i'm not alone when i need someone . tapi bearB ta leh kesat air mate ak even sket pown . jari manusia je leh buat camto . tapi sape ?? sape yang nampak ak nanes ? ak penah mimpi . ak kol die . ak marah die kenape die tak kol ak last nite . macam betul betul jadi . tapi tetibe senyap tanpa kata kata . rupenye ak mimpi .cet . penat je ak kenang . tapi abes je mimpi to elok plak die ni kol . ingat kan bang ? tapi reason kenapa tak kol to laen dari mimpi . reason dalam sedar ni ak leh terima . tapi dalam mimpi tak . sebab reason dalam mimpi ak ta suke . melebihkan kawan dari gf .>.< .. ak ta kesah pown part lepak ngan ur buddy . semua orang ad kawan .ak ni je da jarang gileeeee ta lepak ngan kawan. dunia ak cume pegi balek keje dok uma makan tido . n eqa .kalau eqa tak ad ak rilex je la sorang .


kalau awak baca ni . jangan marah plak . tapi awak tak kan marah punye . tapi awak leh kew bagi perhatian kat saya macam mule mule kite kenal dulu ? awak telebih caring berbanding encik KS .nak tau one thing tak ? walau marah cane pown . walau susa ati cane pown . walau geram .saket ati cane pown . bile saya dengar suare awak . saya jadi lege . tapi paling saya tekilan saya langsung ta leh nak tacink . nak merajuk bagai . awak langsung ta pujuk . awak soh saya pk sendiri ad la . awak mane nak terus terang . ape masalah pown awak diam . dok soh pk sendiri je . cane nak setel bang oi .saya ngaku kadang mulut saya ni laser bebenor . tapi saya geram sebab to saya jadi camto . cakap ikut sedap limau purut je .dapat jumpe awak ilang la saket ati to . penawar . diri awak penawar segala susa ati saya . huii gile panjang karangan BM ak ni . ko larat lagi kew nak baca ? ak pown da mati idea ni nak taip ape . mate ak da layu bak bunga longlai tanpa tangkai . hah ! bunga tangkai lagi =__='' kali ni tangkai laen ye .. 


ape yang ak luah kat cni bukan la semua . ko gile ak nak publish ? orang baca la wehh .abang . soalan cepumas yang slalu sayang tanye to kan . sayang betul betul maksudkan okeh . kalau ta paham n ta ingat soalan cepumas yang mane u can ask me direct k . maaf la kalau ad soalan yang camto . tapi saya nak sedapkan ati saya je . yelaaa saya ngan awak ni belom tentu em ta nak cakap . ape ape semue kat awak . keputusan awak . bukan saya . pssst saya nanes taw masa taip entry ni . sebab saya ngah mengadu secara bisu . okeh nak tido .nite encik chan sung. babai




:| nak dating nak dating nak dating !

0 Orang Cute Cakap:

written by norien arshad on http://ducksepet.blogspot.com original version © 2011