Ak Baru Test Produk Ni . ala Yang Ak Jadi Macam Hantu Arang Tu La

haaa petang tadi ak ad cakap kan barang ape yang ak dok tempek kat muke sampai jadi sebegitu rupe .. meh nengok meh ...







mesti ad antara korang yang tau dan penah gune .. yang penah gune tau kan ape hasilnye ? memang agak puas ati jugak . tapi ak nak la tengok hasilnye selepas berkali kali pakai . hehe even baru pertama kali pakai ak da agak puas ati . sape sape pown leh gune Bioglo Clear Pore Deep Cleansing Mask ni . korang just sapu charcoal ni kat bahagian yang banyak blackhead whitehead . sapu tebal tebal taw . hehe . kalau ak buat masa ni banyak kat hidung . semenjak bz ni mane nak menjaga sangat . sadis kan . jadi ak merajinkan tangan ak tok menyental kekotoran yang ad . baru la bebas dari tekanan kerja . erk ape kene mengene ?







ko tengok la ... macam color kan ? geram plak ak . tibe tibe rase macam nak buat drawing plak .* drawing pakai akrilik hek ape kes ? charcoal ni agak pekat dan melekit . tapi hasilnye ? memuaskan . eh tapi jangan lupe cuci muke dulu ye . ak wap kan dulu muke ak ngan wap air panas . bia liang pori terbuka . jadi yang belom cube sila la beli . tak jaoh . kat cosway ad jual . dan jadi la ahli cosway ! hehe tetibe promote plak kan . ok la . selamat mencube ya . oh ye ad sesuatu ak nak gtau . tapi bile ak dah dapat dan dalam pegangan tangan baru ak bgtau ye ... so selamat malam




:) tik tok tik tok

written by norien arshad on http://ducksepet.blogspot.com original version © 2011