saya tau n mengaku saya yang salah . saya yang suke buat perangai

sejak saya kehilangan orang yang saya sayang ... saya rase kosong ... kadang saya ta tau ape yang saya buat ... kadang saya ta nampak ape yang saya buat to salah .. bukan niat saya ta nak gtau ape ape tapi saya sendiri tak pasti ape yang saya buat .. kalau awak nak tau .. ini la diri saya .. bile saya susa ati saya akan jadi seorang yang careless .. sangat cuai ... saya akan ok balek mungkin selepas seminggu .. waktu makan saya juga berubah .. n yes selere makan saya tak ad ... saya kehilangan semangat saya .. saya perlukan awak . tapi awak menilai saya .. awak tak kongsi kesedihan ngan saya .. awak belom pernah nampak saya lebih teruk daripada keadaan skunk .. at least saya masih sedar saya ad awak .. kalau dulu . saya ta peduli orang keliling .yang saya tau saya kene perbaiki diri saya n kembalikan ketenangan saya .awak tau tak yang saya perlukan awak ? kekuatan awak ? perhatian awak ? awak tau saya kehilangan orang yang saya sayang kan . tapi awak ta bagi semangat kat saya .. saya nangis malam awak ambik kat nilai to untuk ape ? saya perlukan sokongan ... memang ta patut saya nangis tapi awak tau ape saya rase ?bukan niat saya ta nak gtau pape kat awak .. saya ta nak awak risau masa saya demam saya ta g keje n saya g klinik !yeeee jawapan ni terlalu cliche tapi itu la yang sebenarnye .. awak kene tau dalaman saya .sifat saya .. pasal malam to ..... saya tak ad jawapan yang sesuai melainkan saya minx maaf .... 

KHAIRUL ASYRAF 




:( jangan kasar ngan saya lagi

0 Orang Cute Cakap:

written by norien arshad on http://ducksepet.blogspot.com original version © 2011