entry ni khas tok suBHI saya ... saya muncul sebab suBHI ...

ak berjaya menghilangkan diri sementara tapi ak akan menghilangkan diri lagi lepas ni . kemane ? ak pown ta tao lagi mane arah tuju ak . laa asal ak cakap macam ni ? =.='' ak menaip kol 3 suku pagi ni cume sebab nak bagi penghormatan terakhir tok waktu ni okeh bukan penghormatan terakhir yang tuuuu kat encik KS ....
 
 
 
ak suke pic ni sebab die nampak cool .. garang .. belagak .. erk ..memang die agak belagak . belagak ngan butang baju melayu yang besaaaa dari biase haha .. ak sukeee sebab matching ngan baju melayu kao B .. tapi ko memang terbaek la sebab ko cakap beli kat sg besa kan .padahal ak cari  menatang to kat PAS taw malam malam .. ak ingat lagi malam to sebab malam to  la ko buat ak nangis gile gile sampai sedu . sampai ke pagi taw mate ak bengkak . ad plak macek kat downtown to cakap ak gaduh kene tumbuk ''n_n sabo je la . tapi kan B ko mesti ta pasan pic ni ad name ak ... hehehe . tu kete kat belakang kao to . punye la ko kedekot nak bawak ak kua . sebab ko baru basuh kilat sampai nampak ko punye mate yang cantik to . tapi ko bawak jugak kan walau masa to ujan ! oh B .. ak rindu . tapi skunk rindu kite da jadi laen . okeh tutup . encik KS ta nak ak ungkit lagi . sekeh sket pale ak ni . da hampir lari topik sebenar ni . tujuan ak post entry ni sebab ak cume nak cakap

mohd suBHI 
arini **malam ni** ari terakhir awak kat cni . esok malam awak nak fly dah . jadi saya harap awak ta mabuk la ye macam malam ni . ad kew belom naek flight lagi da mabuk . baru nek kete :p .. agaknye ko xcited sangat kowt atau ko sedih atau ko takut atau ko aaaa macam macam perasaan yang berbaur dalam sanubari awak . kowt .em agaknye la . ak rase la . tapi awak ni degil dah tau ta nak cari ubat . sejak dah jadi 3 serangkai ni awak sakan bekepit ngan diorang kan .stop la no'en.. ko ni asyik menyimpang je citenye . tau la ngah banyak persimpangan dilema ayoooo .. awak ... semoga awak dapat jadi haji yang mabrur okeh . semoga awak tenang kat sane . jaga diri . jaga mak . jaga abah . jaga kesihatan . jaga ibadah . kire semua la . n jangan lupe pesan saya khatam quran lebih 3x .. n yang paling saya minx macam malam terakhir kite kua *** bia kami je tau ..  kalau ta dapat kat depan kaabah pown xpe . janji awak ad kat sekitar sane .tapi jangan lupe telekung atau tudung tawwwww .. hehehe gedik norien ni macam macam plak ko minx kan .em ape lagi ek saya nak cakap tok awak ni . mungkian tak ad . tapi last but not least saya tunggu awak balek .. saya nak anta n tengok awak pergi macam perancangan asal tapi ad sebab saya ta dapat nak pergi tengok awak . yang pasti saya nak awak balek ngan selamat dan sihat sama macam sebelum awak pergi . saya sayang awak .. ad rezeki kite jumpe k . itu janji kite .alahai panjang plak kate kate saya tok awak kan . satu hari nanti saya soh awak baca entry ni .. yang pasti lepas awak balek la . awak tak kan sempat baca sebelom awak pergi . cukup la saya bagi awak kat inbox fb .. bagi text . bagi dari lisan .. rase da ta nak benti menaip plak . tapi saya kene stop sebab saya nak pergi jugak ni . 


:) kan best kalau B ad masa sayang konvo :|

0 Orang Cute Cakap:

written by norien arshad on http://ducksepet.blogspot.com original version © 2011