BERANI TA BERANI NYE AK MELUAHKAN PERASAAN KAT CINI KAN

 



ak nak meluahkan ni .. ha bace taw .. ko kenal mamat atas ni ? sape yang ta kenal kan .. 1 M'sia ak rase kenal pelakon ni .. tapi ape kene mengene ngan ak plak ? haaa ni yang ak nak stori mori ni .. ala ak da malu kuceng ni .. hehe .. ak jatuh ati kat mamat ni.. ak suke mamat ni .. ak rindu mamat ni .. tapiiiiii

jangan nak marah or perasan la ye yang ak memang betol betol jatuh ati kat mamat atas ni .. peminat gambit sekalian .. ak memang minat die ni tapi ak xd tangkap filing pown kat die ni .yela ak mane la sesuai ngan die . even ak penah teserempak ngan die kt Istana Budaya pown ak ta berani la nak tego . ak tengok dari jaoh je .eh ta jaoh sebab ak lalu depan die .. hehe ..yang betolnye ak rindu kat orang yang hampir seiras ngan gambit ni .. bezenye die tak la secerah gambit n die specky ... die satu satunye yang ak rapat pakai spek . yang ak ad sebelom ni pown bukan sebab rabun tapi sebab silau je . kan ..... 



:) ak lepaskan tensen ak arini ngan care berbeze

2 Orang Cute Cakap:

Salhah Suhot said...

cissss!!!ko memang..haha

norien arshad said...

@Salhah Suhot hahaha jgn geram ye nik .. fakta taw bukan auta

written by norien arshad on http://ducksepet.blogspot.com original version © 2011