Teringin Nak Makan Kek Coklat Laaaaaaaaa

ak cume nak kan coklat ... ta kire ape pown asalkan dari spisis coklat . 


mende alah atas ni la punye pasal ... kan ak da mengidam .. ak makan kek ni kat pavi minggu lepas .. kek coklat ni special taw .. bukan special sebab namenye tapi sebab special tok ak .. hahaha .. patotnye askrem kat kek ni ad 1 je .. tapi brader yang baek ati to letak sampai 3 . hah ambek kao . kalau ak tau ak minx tige tige askrem coklat jugak .. hehe . skali brader to kua kan tuppaware askrem coklat yang gedabak letak depan ak .. ni da melampau bang . semua gurauan je .. ak pown makan la kek to ngan perasaan hepi .. nikmatnye .... brader to siap cakap '' kalau ta abes jangan balek '' wah kejam . huhu ... tapi ak relax je .. ta abes pown .. pas ni kalau ad rezeki ak g tempat to lagi ... ak nak bedal kek coklat yang laen plak xD

:) ak penchenta coklat

4 Orang Cute Cakap:

Salhah Suhot said...

aku baru sudah makan cokelat indaljen..nyam!

norien arshad said...

@Salhah Suhot xpe ... sblm pose ni kite serang TS kan ..... hehe

Ms Z said...

sedapyee!!!! adoy. tergoda sudah. huhu

norien arshad said...

@Ms Z kan ... jom cr cklt

written by norien arshad on http://ducksepet.blogspot.com original version © 2011