PUTRAJAYA TRIP MASOK KE PAVILION SAS .. TA MACAM SKOL TAPI MACAM KOLEJ ..

pagi ahad yang indah .. sambil kemas ape yang patot tok balek ke shah alam terchenta ehem terchenta kew ? dulu la . skunk da xd mende la wei ... balek s.alam sebab nak g interview je pown .. tapi kakak ku terchenta plak msg .. ajak g kenduri kat putrajaya .. wah ... ini kire best . tapi baju plak xd .. belasah je la baju kurung yang sedia ad da pakai sekejap yang ta ad bau peluh lagi taw ... 
-__- ... sungguh kurang sopan kan .. so tunggu je la kakak datang ambik kat kajang .. penat lek dari ganu belom ilang lagi ni >.<

my sis yg stay cheras

aliya madon :p

gyra mumu :p

aqil


kegelian yg amat bile tengok siput vavi ni


noen ta tao ni anak sape .buda ni tibe2 dtg n sengih2 pasto nyendeng2

keesokannye noen g interview ..terus dapat keje .. ;p starting next monday after my bithday

2 Orang Cute Cakap:

Salhah Suhot said...

noen,tadi aku try unfollow ko,pastu follow balik.blog ko xde feed(blogspot yg ckp).agknye sbb tu la update x naik kot?

norien arshad said...

ye kowt ...ak xtau nk bt la nik .. ko leh tlg x ?

written by norien arshad on http://ducksepet.blogspot.com original version © 2011