UR DAY TANGKAI

kadang kadang ak pikir .. ape akan jadi .. lame sangat da ak saket macam ni .. baru arini ak xtau cane nak wish birthday ko bang .. mane kamu ? where r u ? ko tau ak .. keadaan ak kan .. ko sendiri tengok .. n ko memang slalu tengok keadaan ak .. dari dulu . bile ko saketkan ak mesti ko akan datang tengok ak kan .. tapi skunk ? mane ko ... baru 3 ari lepas .. ak hepi . gelak same same .ak tampar ko ,ak tumbuk ko .tapi arini ak sedih sangat sangat .plan ak nk g putrajaya .. tapi ntah la . .macam ak xleh nak g .. ak ingat ko .. ko tetap tangkai ak sampai bile bile .. kalau ko bukan tok ak jugak ko tetap tangkai ak .. itu janji ak .. sebab selame ak kenal ko . dari awal lagi ak da janji ngan diri ak sendiri n ak pegang janji ak sampai arini .. sebab ape ? ak sendiri x tau . kenape mesti ko yang jadi tangkai ak.. kenape mesti ko yang ak xleh lupe . kenape mesti ko yang dalam ati ak .. kenape mesti ko yang ak susah sangat nak buang . macam ko cakap 'kite tetap ad dalam ati masing masing ...'

mesti ad yang meluat baca entry ni . ak peduli ape . ni tempat ak luah semua yang ak rase . ini diari ak . n bukan semua ak luah n taip kat cni .. sebab janji ak pendamkan sorang sorang . hanya kerana janji ngan ko bang . emm ta nak menangis ke meraung ke melalak ke mencebik ke me ape je la .. ak cume nak cakap

HAPPY BIRTHDAY MY TANGKAI . U ALWAYS.. KA
semoga ko panjang umo . murah rezeki ko . semoga ......... ak xdpt nk ucapkan kate kate 2 .. imy :(

:( kalau la NA leh nyanyi birthday song macam KA slalu buat

2 Orang Cute Cakap:

TINA said...

Assalamualaikum

jiwangnya awak ni.suka entry ni.sapa la tangkai yang bertuah tu

norien arshad said...

@TINA
die betuah ?huhu sy ni yg kurang betuah ... anyway thanx jenguk blog ni :)

written by norien arshad on http://ducksepet.blogspot.com original version © 2011