tolong la paham ... saya perlukan awak ...




Saya perlukan awak sangat sangat .. awak pown tau kan ..saya perlukan awak . n awak jugak tau saya ta maen maen .. ad kew saye maen maen selame ni ? mungkin ad .. tapi saye siyes kan kali ni .. awak ingat senang ke nak harungi semue ni ? ingat senang ke nak hadapi sorang sorang .. awak xd . awak slalu xd . sedangkan awak tau saya memang perlukan awak . sampai bile saye nak tunggu ?? kosong tau lame lame camni . saya ta kuat dah .. saya je yang cari awak .. tapi awak langsung x heran kat saye .. sapa saya ni ? saya tau la ‘ak bukan sapa sapa’ . kan .. ta penting kan =.=’ sedih rasenye . sedih sebab saya je yang sayang tapi awak ta sayang kat saya L

Kerja !!! bosan lame lame taw jadi penganggur . dulu menganggur masa cuti sem . kadang kadang keje .. bile hujung taon je la .. tapi dari abes spm lagi da keje . da bese ..skunk bukan keje maen maen macam dulu . keje yang cume nak wet . skunk perlukan keje tok semuenye .. insuran . bayar utang ptptipu eh silap ptptn .. nak kumpul beli uma nak beli kete . nak shoping ! haha .. ohh kerja ... awak tau x saya sayang kat awak ? cube la sayang kat saya ni .. memang cinte saya belum cukup kuat tok awak tapi saya setia tau kat awak kerja ... huhu maksud tesirat juga ad tok ...

:) tensen ngan mms !

0 Orang Cute Cakap:

written by norien arshad on http://ducksepet.blogspot.com original version © 2011